מרפאת שיקום הפה

מרפאת ד"ר ברגר מאפשרת לכם לקבל את המענה המלא ביותר לכל צרכי הבריאות הדנטאליים, במרפאה עם ניסיון של שלושים שנה בתחום.

מאפשרים לכם לקבל מענה ישיר, מלא ורחב ככל הניתן לכל בעיית פה, חניכיים שיניים ולסת. החשיבות של מלאות הטיפול היא גדולה במיוחד כאשר מדובר בבריאות הפה, שכן בריאות הפה והלסת שלנו משפיעה באופן ישיר ומיידי על איכות החיים.

כאבי שיניים, אי נוחות באכילה ובדיבור, והפרעות באסתטיקה, כל אלו יוצרים תחושות לא נעימות ברבדים שונים, ודורשים התייחסות ישירה ומקיפה של רופאים. פתרונות כמו הרמת סינוס והשתלת עצם הם לעיתים קרובות הפיתרון העמוק והנכון ביותר לבעיות שונות, ומאפשרות למטופל לעבור תהליך שמוביל לעלייה חדה באיכות החיים.

מהו שיקום הפה?

שיקום הפה הוא שם כולל, מעין מטרייה רחבה המכניסה תחתיה עולם שלם של אפשרויות דנטאליות המותאמות באופן אישי לצרכיו של כל מטופל ומטופל בקליניקה.

מציעים למטופל להגיע למצב בו הלסת שלו מתפקדת בצורה המושלמת ביותר, מערך השיניים שלו משרת אותו בצורה האופטימאלית, תוך שהוא נהנה מנוחות, איכות חיים גבוהה, תפקוד גבוהה של הפה והלסת, ומראה אסתטי יוצא מגדר הרגיל.

מגוון טיפולים כמו הרמת סינוס והשתלת עצם, שתלים דנטליים, מחיר נוח ונגיש, יחס אישי, ניסיון עשיר של שנים רבות והטכנולוגיה המתקדמת ביותר בתחום מאפשרים למטופלים בעידן בו אנו חיים ליהנות מפה בריא לאחר שיקום מלא, ומאיכות חיים גבוהה.

הפתרון המקיף אצל ד"ר ברגר

אחד מהפתרונות היעילים ביותר שמוצע לשיקום הפה הינם שתלים דנטליים. מחיר השתלים ביחס לתוצאות שלהם מעורר שאלות, שכן הטיפול נגיש לכולם, והתוצאות שלו מרשימות.

במרפאתו של ד"ר ברגר תמצאו פתרונות מגוונים בהתאמה אישית, הכוללים את הטכנולוגיה המתקדמת ביותר בהשתלות שיניים.

במרפאת שיקום הפה, מאפשרים לכם ליהנות מהשתלות ממוחשבות, All on 4-6, והשתלות בזאליות, ומגוון זה מאפשר לכל מטופל למצוא מענה מלא ומקיף לצרכים הדנטאליים שלו.

המרפאה פתוחה ועובדת בתל-אביב, עם ניסיון של שלושים שנה בתחום שיקום הפה, ולקוחות המגיעים במיוחד מכל העולם לטיפולי שיניים אצל אחד מהמובילים ביותר בישראל בתחום זה, ד"ר ברגר.