סוגי שתלים דנטליים

טיפולי עומק בשיניים מאפשרים למטופל ליהנות מתוצאות שילוו אותו לכל החיים, ובריאות שיניים וחניכיים שמאפשרת לו ליהנות מאיכות חיים ללא פשרות. בריאות הפה והלסת שלנו היא חיונית להנאה שלנו מהחיים, וכל תופעה ומחלה בפה ובחניכיים מייצרת מיד ירידה באיכות החיים.

מסיבה זו הטיפולים המלאים והעמוקים שמעניקים דרך התאמת השתל האופטימאלי במרפאה של ד"ר ברגר נעשית בצורה מקיפה דרך שימוש בטכנולוגיית השתלות ממוחשבות, תוך מתן מענה במחשבה לעתיד הרחוק, והבנה של ההשלכות של טיפול לא מלא לעומת הטיפול המלא והמקיף של ד"ר ברגר.

ישנו מגוון טיפולי שתלים וסוגי שתלים דנטליים אצל ד"ר ברגר, ומגוון זה הוא אחד מהאלמנטים המרכזיים המאפשרים למרפאה להעניק מענה אישי ואינדיבידואלי לכל מטופל ומטופל, בכדי להגיע לתוצאות הטובות ביותר, לשירותכם.

שתלים שונים – שתל זיגומה

שתלי זיגומה – במקרים רבים כשעולה הצורך בשתל עלול להתגלות קושי מבני שאינו מאפשר השתלה רגילה. או אז עולה הצורך בפיתרון יצירתי ומתקדם, ושתלי זיגומה הם הפיתרון האולטימטיבי הזמין במרפאת ד"ר ברגר.

סוגי שתלים דנטליים שונים מתאימים למצבים שונים, ושתלי הזיגומה הינם שתלים המאפשרים למטופלים להימנע מהרמות סינוס וטיפולים ארוכים יותר, ומתאימים בהחלט לחלק רב מן המטופלים.

השתל נשען על פריצת דרך רפואית שיצרה מרחב טיפולים חדש לחלוטין, ואפשרות לתת מענה ייחודי לבעיות שיניים אצל מטופלים עם חוסר עצם בלסת העליונה, מה שמונע החדרת שתלים.

השתל מורכב על עצם הזיגומה עצמה, והטכנולוגיה המתקדמת ביותר לביצוע שתל זה הינה שירות שניתן אצל ד"ר ברגר, ונקרא – All on 4-6.

שתלים בזאליים:

עוד סוגי שתלים דנטליים כוללים שתלים בזאליים, שתלים בטכניקה המתקדמת ביותר בעולם השתלות השיניים בימינו, טכניקה ייחודית בה מתמחה ד"ר ברגר, אחד מחלוצי השתלות השיניים בישראל.

ישנם עוד סוגי שתלים דנטאליים, אך השתלים הבזאליים מהווים פיתרון ייחודי גם במקרים חריפים של חוסר עצם, דרך טכניקה שפותחה בצרפת לפני שנים. השתלים בטכניקה זו מותאמים אישית למבנה הלסת עצמה של המטופל, תוך שהם עוקפים את התלות במצב העצם בחלל הפה, ומאפשרים השתלה בה המטופל יוצא מן המרפאה עם סט שיניים בריא כבר בטיפול הראשון, ועומד מול תהליך החלמה מהיר במיוחד של עשרה ימים.