רפואת שיניים אסתטית

האסתטיקה שלנו משפיעה על החיים שלנו בצורה ישירה, ואנו, במרפאת ד"ר ברגר מודעים לכך באופן המשפיע ישירות על כל טיפול וטיפול. כשהצוות של ד"ר ברגר ניגשים לכל טיפול דנטאלי, האספקט האסתטי נלקח בחשבון כחלק אינטגראלי בטיפול, כך שסך היכולות בשמירה, פיתוח וטיפוח האסתטיקה של הפה שלכם מעולם לא הייתה בידיים מיומנות יותר.

השלמת שיניים, השתלת שן, ושאר הטיפולים של רפואת שיניים אסתטית דורשים מיומנות, ידע וטכנולוגיה הנגישים במרפאה דל ד"ר ברגר, מרפאה הפתוחה למעלה משלושים שנה, ומעסיקה רופאים בעלי ניסיון, ידע ושאיפה לשלמות.

טיפולי רפואה אסתטית:

רפואת שינים אסתטית כוללת מגוון רחב למדי של טיפולים:

  • השלמת שיניים – במקרים של שן סדוקה או שבורה, שן שזזה בעקבות לחצים מכנים-כרוניים או חבלה, רווחים בין השיניים וכיו"ב, השלמת שיניים אצל ד"ר ברגר היא ההליך הדנטאלי בשבילך.
  • השתלת שן – אחד מהטיפולים הנפוצים ביותר, מרפאתו של ד"ר ברגר מציעה מגוון רחב של פיתרונות השתלת שן, כולל למטופלים מחוסרי עצם ואחרי השתלות מרובות בעבר.
  • הלבנת שיניים – הליך פשוט ועמוק, שמביא את השיניים שלך לרמת לובן ובוהק שקשה להתעלם מהם, לחיוך יפה ונוצץ. לעיתים כל הנדרש הוא זיהוי והורדת הכתמים הנוצרים עם הזמן, להגעה לאסתטיקה מושלמת.

מעבר לטיפולים פופולאריים אלו, ישנם עוד מגוון רחב של טיפולי רפואת שיניים אסתטית הכוללים כתרים והשלמות, ציפויי לאמינייט, החלפת סתימות ישנות בלבנות, צמצום רווחים בין השיניים, ועוד פתרונות רבים.

הייחוד של ד"ר ברגר

מרפאתו של ד"ר ברגר מציעה למטופליה הנאמנים הרבה מעבר לרפואת שיניים אסתטית. האסתטיקה היא אכן חותם וויזואלי לאיכות הטיפול, ולחשיבות של הגימור והמראה החיצוני בכל טיפול וטיפול בחלל הפה שלכם.

ובכל זאת, חשוב לדעת כי שמירה על פה בריא מובילה לתמיכה באסתטיקה, ולעיתים קרובות הביקור אצל ד"ר ברגר יתמוך בבריאות הפה שלכם, בריאות החניכיים והלסת, תוך זיהוי מצב בריאות הפה, ופתיחת האפשרות והידע בפני המטופל בכדי שיכריע לגבי המשך הטיפול עם המידע הרלוונטי לו באופן אישי.

שירות מלא זה הוא סטנדרט של ד"ר ברגר, וזהו בדיוק עמוק זה של ידע ויכולת מתן מענה לכל צורך רפואי דנטאלי ואסתטי שנתנו לד"ר ברגר את שמו, ולמרפאה את הפופולאריות שלה.