טיפולי שיניים בהרדמה מלאה

עבור מי שסובלים מ"חרדה דנטלית", מרפלקס הקאה או מסיבה אחרת שאינה מאפשרת טיפול באופן קונבנציונאלי, אנו מציעים טיפולי שיניים בהרדמה כללית.

טיפול בהרדמה מלאה
לפי תקנות משרד הבריאות, טיפול שיניים בהרדמה כללית יכול להתבצע אך ורק בבית חולים או במרפאת שיניים שקיבלה אישור מיוחד ויש לה כל הציוד הנדרש. הרדמה כללית מחייבת נוכחות של רופא מומחה להרדמה, ושל רופא שיניים מורשה לטיפול בהרדמה מלאה. לפני הרדמה, נדרש המטופל לעבור בדיקות רפואיות על פי הנחיות משרד הבריאות, נבדק על ידי מרדים ומקבלים הסבר מפורט לגבי התהליך. חומרי ההרדמה הם המתקדמים והבטוחים בעולם, והם מתפוגגים מהגוף לאחר זמן קצר, מה שמאפשר התאוששות קצרה וחזרה לשגרה באופן מיידי.

חווית טיפול השיניים יכולה להיות מאתגרת לחלקנו, וישנם אלו מאיתנו שממש חוששים לקראת הבדיקה השגרתית אצל רופא השיניים. ובכל זאת, טיפולי שיניים הם הרי חלק בלתי נפרד מהחיים המודרניים, והם חלק מאותם הטיפולים המאפשרים לנו להמשיך וליהנות מאיכות חיים גבוהה.

איכות החיים של המטופלים שלנו במרפאת ד"ר ברגר היא בראש סדר העדיפויות, הצהרה מחייבת, הדורשת מצוות הדנטאליים לספק מענה רחב למגוון בעיות שיניים ולסת, תוך שהם יורדים לשורש הבעיה, בכדי לייצר מענה מלא ככל הניתן ומניעת הישנותה של הבעיה.

אותם המטופלים הסובלים מחרדה וחשש בכל הנוגע לטיפול שיניים יכולים ליהנות מטיפול שיניים בהרדמה מלאה, וכך לזכות במתנות הרבות שהרפואה הדנטאלית מעניקה לאדם המודרני, תוך שהם נמנעים מהמפגש עם החשש האדיר שעלול למנוע מהם לקבל מתנות אלו שתורמות לאיכות חייהם בצורה משמעותית ביותר.

על התהליך של טיפול בהרדמה מלאה

שלא כמו בהרדמה מקומית, טיפול שיניים בהרדמה מלאה הינו תהליך מורכב יותר, הדורש את נוכחותו של רופא מרדים לאורך הטיפול, רופא מומחה המרדים את המטופל, ומנתר אל תפקודיו תוך כדי כל מהלך הטיפול.

על המומחה המטפל בשינים ובלסת בטיפול שיניים בהרדמה כללית נדרש להיות מוסמך לטיפול מאופי זה, ולא כל רופא שיניים יכולים לבצע הליכים דנטאליים בהרדמה מלאה.

בכדי לקבל טיפולי שיניים בהרדמה מלאה יש צורך כי המטופל יעבור סדרה של בדיקות רפואיות לפי דרישת הרופא המרדים ובהתאם להנחיות משרד הבריאות, וזאת בכדי לוודא את רמת הבריאות של המטופל, ולשלול בעיות העלולות להתעורר בהרדמה, בכדי להימנע ולהיות מוכנים בצורה המלאה והנכונה ביותר, הכנה שאנו, אצל ד"ר ברגר, מתעקשים לבצע ברמה הגבוהה ביותר, ללא פשרות.

אל תמנעו מעצמכם טיפול!

החשש המונע מאנשים רבים להגיע לטיפול שיניים מהווה סכנה אמיתית לבריאות שלהם. במידה ואתם זקוקים לטיפול שיניים, ואולי אך אינכם מודעים לכך עקב הימנעות מבדיקות שגרתיות, הרי שהבחירה בטיפולי שיניים בהרדמה מלאה הינה הבחירה המדויקת ביותר בשבילכם, וזאת תוך שאתם מבצעים את הבחירה האחראית.

טיפולי שיניים בהרדמה מלאה יאפשרו גם לבעלי רפלקס הקאה עודף ואלו הסובלים מ"חרדה דנטאלית" לקבל את המענה המדויק והמלא לצרכים שלהם, תוך קבלת תמיכה מהצוות ברפואה דנטאלית במרפאות ד"ר ברגר.