רופא שיניים במרכז

מי שמחפש רופא שיניים במרכז ישמח לגלות את מרפאת השיניים של ד"ר ברגר, מרפאה ייחודית בתחום הרפואה הדנטאלית, מרפאה המציעה מגוון רחב במיוחד של טיפולים, והכול עם חיוך, ובשירות יוצא דופן.

המרפאה מציעה לקהל לקוחותיה ליהנות מבריאות אופטימאלית של חלל הפה, תוך דגש על טיפולי עומק בכדי למנוע את הישנות הבעיה, ומתן מענה מקיף ללא פשרות על הבריאות של הפה שלכם. מרפאת שיניים לילדים ולמבוגרים, המרפאה של ד"ר ברגר מאפשרת לכל מי שזקוק לשירותי רופא שיניים במרכז, לכל טיפול ובכל גיל, לקבל שירות מהיר ומלא, ללא תחרות.

ד"ר ברגר: מגוון שירותים רפואיים מתקדמים תחת קורת גג אחת

לא כל רופא שיניים במרכז מציע את אותן האפשרויות, ומרפאת השיניים של ד"ר ברגר מציעה ללקוחותיה לבחור ממגוון רחב במיוחד של טיפולים:

  • השתלת שיניים – מחיר נגיש לצד מגוון רחב של טיפולי השתלה הכוללים גם All on 4-6 וגם השתלות בזאליות מתקדמות, והכול תחת הטכנולוגיה המתקדמת ביותר עם השתלות שיניים ממוחשבות.
  • הרמת סינוס – טיפול ראשוני ובונה לצורך יצירת עצם ובניית בסיס איתן להשתלות שיניים מקצועיות, בכדי לספק מענה מלא ויציב לצורך בהשתלה.
  • שיקום הפה – תחום רחב במיוחד, המאפשר למטופלים לצאת מן המרפאה עם חיוך מושלם, ובידיעה כי מאחורי החיוך נמצא פה בריא, חניכיים בריאים ושיניים בריאות ונאות.

טיפולים נוספים:

ד"ר ברגר, מרפאת שיניים לילדים ומבוגרים, מציעה עוד מגוון רחב של טיפולים הכוללים שיקום הפה, טיפולי שיניים בהרדמה מלאה באישור משרד הבריאות, הורדת כתמים והלבנת השיניים, החלפת סתימות בסתימות לבנות ואסתטיות, ואת כל טיפול האסתטיקה הדנטאלית.

הלקוחות של ד"ר ברגר נהנים מהטכנולוגיה המתקדמת של השתלת שן, מחיר נגיש ושירות מקצועי מלא של ייעוץ, תכנון ויישום הטיפול המדויק ביותר לכל השתלה, גם למטופלים עם היסטוריית טיפולים ארוכה, ובכך המרפאה מציעה מענה לכל מטופל, בכל גיל, ובכל מצב של הפה.

ד"ר ברגר, רופא שיניים במרכז תל אביב, עם הצוות הדנטאליים ומגוון השירותים מזמין אתכם ליהנות מהפתרונות הטכנולוגיים המתקדמים, והשילוב הייחודי של ידע רב, ניסיון של שלושים שנות טיפול במקצוע, והציוד הרפואי המתקדם, והכול בקליניקה נוחה ונגישה במרכז.